ZWROTY, REKLAMACJE, WYMIANA
Cześć, jeśli trafiłeś na tą podstronę oznacza to, że coś jest nie tak z twoim zamówieniem, mamy nadzieję, że jest to odosobniona sytuacja, ponieważ dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z naszych produktów oraz obsługi. Zatem poniżej przybliżymy Ci procedury, które zgodnie z prawem obowiązują w naszym sklepie.
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie POD MILĄ produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży nie ma zastosowania w przypadku zakupu biletów na wydarzenia organizowane przez Stowarzyszenie POD MILĄ (art. 38.1 pkt 12 ustawy)
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
POD MILĄ
ul. Akacjowa 69B
55-093 Kiełczów
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i dowodem zakupu. Link do pobrania formularza znajduje się TUTAJ.
Poniżej kilka istotnych informacji:
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi klient.
- Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone.
- Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie.
REKLAMACJA
Dbamy o to aby nasze produkty były najwyższej jakości, jednak zdarzają się pomyłki za co z góry bardzo przepraszamy i liczymy na Waszą wyrozumiałość. Każde zgłoszenie jest dla nas ogromnie cenne ponieważ pomaga nam stale podwyższać jakość naszych produktów oraz usług.
Aby zgłosić reklamację wyślij nam wiadomość na adres kontakt@podmila.pl z dokładnym opisem sytuacji oraz koniecznie załącz zdjęcia, to pozwoli nam wszcząć procedurę reklamacji niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, ale rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Natomiast jeżeli otrzymałaś/eś towar z brakami/wadami lub niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami mailowo, a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru reklamowanego towaru opłacane jest przez naszą firmę).
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
POD MILĄ
ul. Akacjowa 69B
55-093 Kiełczów
wraz z wypełnionym formularzem reklamacji załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i dowodem zakupu. Link do pobrania formularza znajduje się TUTAJ.
Poniżej kilka istotnych informacji:
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatem.
- Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe PODMILĄ zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Zlecenie odbioru reklamowanego towaru opłacane jest przez naszą firmę.